Advertorialul este un articol publicitar plătit , care face reclamă pozitivă unei afaceri , unui produs sau unui serviciu , scris și conceput într-un mod care de fapt să nu arate direct că face reclamă plătită și care să aducă un plus de informații captivante cititorului despre obiectul expunerii ( afacerea , produsul sau serviciul ) , astfel încât acesta să devină interesat de subiectul abordat și să dorească să se informeze mai amănunțit , să testeze sau să cumpere produsul sau serviciul oferit .
Chiar dacă este un simplu advertorial , acesta nu trebuie să fie plictisitor și fără un subiect incitant . Advertorialul trebuie să captiveze cititorul , să creeze impresia ca nu există alt produs sau serviciu pe planetă , care poate oferi beneficiile pe care le oferă produsul tău . Cititorul trebuie să înțeleagă toate calitățile și beneficiile oferite de produsul sau serviciul despre care este vorba și să se identifice cu utilizatorii privilegiați care î-și permit să fie deținătorii acelui produs sau serviciu deosebit de prețios .
În general, toți oamenii fug de reclame și garantat și dumneavoastră faceți la fel . În pauzele de reclame la televizor schimbați canalul în căutarea unui canal unde nu este reclamă , în căutările pe Google săriți peste anunțurile plătite , când căutați ceva pe internet și se deschide vreun pop-up cu reclamă îl închideți instinctiv fără să vedeți despre ce este vorba .
Dacă găsiți fluturași cu reclame în cutia poștală sau la ștergătorul de parbriz al mașinii de cele mai multe ori îi aruncați fără să citiți reclama , dacă cineva în parcarea mall-urilor vine să vă ofere ceva de vânzare îl refuzați în mod instinctiv fără să ascultați ce are de spus și multe altele de acest fel .
Deși reclama face parte din viața noastră de zi cu zi , a fiecărei persoane fără excepție , deoarece orice om î-și laudă munca , produsele , serviciile , realizările personale , realizările familiale , descoperirile științifice , abilitățile tehnice sau sportive și așa mai departe . Orice discuție purtată între două sau mai multe persoane , indiferent că este o discuție cordială sau discuție de afaceri conține o reclamă la ceva personal sau profesional .
Emotiile genereaza predispozitii sau planuri de a reactiona intr-un anumit fel care influenteaza puternic modul in care individul va reactiona de indata ce se va gasi intr-o stare emotionala. Totusi, seria de reactii posibile asociate cu o anumita emotie variaza in functie de individ, datorita pregatirii si experientei anterioare. In timp ce unii oameni ar putea simti nevoia sa consume un baton de ciocolata cand sunt nelinistiti, altii ar putea considera ca e greu sa mananci ceva cand esti intr-o asemenea stare.
Este evident ca atat capacitatea unei serii de aluzii dintr-o reclama de a provoca o experienta emotionala, cat si comportamentul individului aflat intr-o stare emotionala se invata si sunt susceptibile de a fi modificate prin publicitate.
Pentru a se camufla cât mai bine, advertorialele imită tonul folosit în celelalte articole postate într-o anumită publicație și cele mai eficiente dintre ele sunt scrise sub formă de poveste, astfel încât cititorii să se identifice mai ușor cu autorul lor .
Manipularea emotiilor pozitive in reclama este mai dificilă pentru marfuri sau servicii banale, a caror utilizare nu declanseaza spontan stari afective placute. In asemenea cazuri se poate recurge la formula de conditionare clasica, pavloviana, asociind produsul / serviciul promovat cu o sursa externa sigura de emotie pozitiva (stimul neconditionat), de pilda o muzica deosebit de frumoasa, o culoare foarte calda, un peisaj exceptional de pitoresc.
Repetarea continua in campania de reclama a stimulului neconditionat in prezenta produsului promovat, face ca produsul sa fie treptat asociat cu acea stare agreabila. Cand cumparatorul se afla in magazin in situatia de a alege intre mai multe produse din categoria respectiva, vederea marcii promovate in reclama de tip pavlovian ii va declansa senzatia de placere (reflex conditionat), influentand astfel decizia de cumparare.
Un advertorial este de fapt un articol plătit si redactat pentru a oferi informații relevante publicului larg , informații redactate cât mai atractiv pentru motoarele de căutare online , dar si pentru potentialii clienți care sunt in căutarea unui produs sau serviciu cum este și cel comercializat de dumneavoastră . Articolul este publicat pe diverse site-uri cu autoritate mare , cu scopul de a ajuta in procesul de link building al site-ului promovat . Aceasta metodă de marketing prin backlinkuri si conținut de calitate ajută site-ul dumneavoastră să obțină o mai bună poziționare in clasamentul Google după anumite cuvinte cheie ( cele publicate în articol ) care sunt căutate de utilizatori .
Advertorial este un cuvânt din limba engleză format din cuvintele advertisement care se traduce ca Reclamă sau publicitate și editorial content care se traduce ca și conținut editorial. Cu alte cuvinte rezultă : Advertisement + Editorial Content = Advertorial pe înțelesul tuturor . Practic, intr-un astfel de advertorial, o afacere isi poate prezenta produsele sau serviciile intr-un mod inedit și creativ catre potențialii clienți si obține backlink-uri de calitate pe cuvinte cheie relevante, de la site-uri relevante cu mare autoritate web .
Un articol publicitar sau advertorial seo este în general mai detaliat și mai bine elaborat decât o simplă reclamă clasică sau reclamă agresivă și astfel îi ajută pe potentialii consumatori să înțeleagă mai multe detalii importante despre produsul sau serviciul la care face referire și în acest fel contribuie la informarea corectă și completă a potențialilor clienți .
Pentru a obține un advertorial non-publicitar e necesar să combinăm ”artistic” informațiile destinate promovării cu cele utile și relevante factorului uman. Mesajul de bază al advertorialului trebuie bine camuflat pentru ca cititorul să se afle mai mult timp pe pagină și să găsească cât mai multă informație utilă.
Acest lucru se întâmplă deoarece rolul primordial al unui advertorial sau articol seo este să aducă o creștere directă a notorietății afacerii promovate și a creșterii poziției site-ului web în clasamentele SERP ( Search Engines Result Page ) care antrenează în cascadă o mulțime de beneficii conexe care constă în creșterea credibilității afacerii , creșterea valorii afacerii promovate , creșterea numărului de vizitatori și cumpărători pe termen mediu și lung .
Rolul direct al advertorialului este să aducă o creștere de autoritate afacerii promovate și să crească poziția afacerii în clasamentul căutărilor organice ( SERP ) în motoarele de căutare online . Advertoriale SEO reprezintă un instrument de marketing extrem de eficient care vă poate ajuta să creșteți autoritatea site-ului, să fie ridicat in căutări, și să obțineți trafic organic pe cale naturală de la persoane direct interesate de ceea ce oferiți .
Pentru a avea un advertorial de calitate trebuie să vă asigurați că este publicat pe un site/pagină web cu parametrii seo foarte buni care să aducă o creștere reală a poziției afacerii în clasamentele căutărilor și o creștere a notorietății afacerii promovate . Alegeți întotdeauna site-urile cu autoritate mare care transferă automat din autoritatea lor către site-ul dvs și aduc în cascadă multe alte beneficii pe termen mediu și lung pentru afacerea dvs .
În era tehnologizării când 90 % din populație se află online , cea mai bună soluție de promovare prin care se poate interacţiona cu publicul ţintă, este reprezentată de mediul on-line, spaţiu în care prin publicarea de advertoriale și postarea/distribuirea de conținut în social media va facilita poziţionarea afacerii dvs în contextul specific, publicul ţintă ajungând să cunoască în detaliu afacerea sau oferta dvs și beneficiile aduse de produsele sau serviciile dumneavoastră .
Advertorialele reprezintă principala sursă de backlinkuri de calitate necesare oricărui site pentru a putea crește natural în clasamentele motoarelor de căutare fără să atragă penalizări . Articolele sau advertorialele SEO presupun creativitate, promptitudine și o strategie bine pusă la punct. Totul începe de la alegerea anumitor cuvinte cheie, deseori folosite de utilizatori în căutările lor.
Realizarea unei strategii de promovare SEO și publicarea de advertoriale în site-uri cu autoritate este o parte esențială din procesul de link building și de optimizare off-page a unui site, fie el unul de prezentare pentru servicii sau un magazin online. Pentru ca acest demers să fie cu adevărat eficient din punct de vedere al PR-ului și să ajute într-adevăr la optimizarea SEO, calitatea link-urilor câștigate este mult mai importantă decât cantitatea acestora .
Atunci când clientul are o idee preconcepută despre ceea ce face un anumit produs si despre calitatea sa, un advertorial seo bine conceput poate produce schimbări majore de perceptie . Un anunț publicitar poate să imbunătățeasca imaginea produsului sau serviciului si poate schimba perceptia cititorului, convertind vizitatorii in viitori clienti pentru afacerea dumneavoastră .
Scrise cu inspirație și ingeniozitate , advertorialele se bucură de multă apreciere din partea cititorilor, iar în final acesta este și scopul principal al unei publicații fie că este tipărită sau online . În calitate de cititor , advertorialele vă oferă informația necesară în legătură cu un anumit produs sau serviciu și vă ajută să înțelegeți mai bine dacă ai sau nu nevoie de acesta. În plus, cuprind foarte multe sfaturi utile care nu costă nimic, încât alegerea trecerii la nivelul următor prin investiția în bunul promovat rămâne o alegere pur personală .
Motoarele de cautare cauta continut de calitate pe care sa il plaseze printre primele rezultate iar advertorialele indeplinesc exact aceste conditii pentru a putea fi perfecte in orice tip de campanie publicitara online.
Performanța în mediul online a devenit o componentă esențială a oricărei afaceri actuale. Datorită evoluției tehnologice și accesului nelimitat la internet, acesta este mediul în care se dă bătălia pentru câștigarea unui segment cât mai important din publicul țintă. Astfel interesul pentru a obține o poziționare cât mai bună în motoarele de căutare este o provocare permanentă.
Optimizarea un site are nevoie obligatoriu atât de măsuri on-page, care să garanteze experiența utilizatorilor, cât și de măsurii off-page, așa cum este link building-ul.
Prin crearea unei imagini mentale atât de puternice, încât emoțiile resimțite de oameni să nu mai poată fi controlate . Știm că oamenii reacționează la emoții puternice . Frica, spre exemplu este o emoție foarte puternică. Așadar, dacă articolul nostru conține o ofertă foarte bună la serviciul sau produsul promovat, iar noi activăm în cititor frica de a pierde acea ofertă valabilă doar o perioadă limitată , dorința se va declanșa. Cititorul va dori să acționeze urgent pentru a beneficia de ofertă .
Vedeți câteva dintre beneficiile aduse afacerii dumneavoastră de către advertorialele seo , prin serviciile de marketing online profesional livrate de agenția noastră .
Vizibilitatea ta în mediul online se va face prin inserarea în advertoriale SEO a cuvintelor cheie inspirate şi bine alese, astfel încât să fie depistate rapid de motoarele de căutare online , optimizând astfel traficul către site-ul dumneavoastră . Publicarea de advertoriale va avea rolul de a trimite cititorii către website-ul dvs , prin ataşarea link-urilor de redirectare pe cuvintele cheie din cuprinsul advertorialului .
Advertorialele SEO pot genera implicarea eficientă a cititorilor si sunt mult mai eficiente decat reclamele sau articolele obișnuite prin folosirea de cuvinte cheie cu backlinkuri către afacerea promovată , care ajută foarte mult la procesul de optimizare SEO pentru motoarele de căutare.
În procesul de viralizare a conținutului , utilizăm zeci de postări și distribuiri în cascadă prin intermediul rețelelelor sociale . Asta aduce un plus major în creșterea reputației pentru afacerea dumneavoastră , deoarece obținerea de semnale sociale , care sunt un factor deosebit de important din punct de vedere al optimizării seo , creșterea gradului de conștientizare și nu în cele din urmă crearea sau consolidarea unui brand .
Advertorialele sunt utilizate pentru a sustine activitatea de marketing a unei companii cum ar fi lansarea unui nou produs sau serviciu , organizarea unui eveniment sau promovarea unei campanii online. Aceasta reprezinta o strategie foarte buna pentru a face cunoscuta chiar si o afacere care se afla de abia la inceput de activitate.
1. Calitate Maximă . Pentru postarea advertorialelor seo utilizăm doar domenii web cu autoritate a domeniului mai mare de 50 pe scara MOZ . De ce este așa de important acest lucru ? Răspuns : Deoarece backlink-urile do-follow postate în articol o să transfere automat autoritate către domeniul dumneavoastră .
Nu există în România nici o altă agenție ( cu excepția noastră ) care să aibă zeci sau sute de domenii web cu autoritate a domeniului peste 50 pe scara MOZ . Asta se poate crea doar cu investiții materiale uriașe și nici o altă agenție nu a făcut asta până acum .
2. Prețuri Extraordinar de Mici , Costuri Infime pentru dumneavoastră . Un advertorial postat într-un alt site sau blog de la o agenție concurentă vă costă minim 100 de euro și costul poate ajunge la câteva mii de euro în funcție de foarte mulți factori . La noi un advertorial vă costă între 100 și 150 de lei , cu condiția să cumpărați unul dintre pachetele de promovare oferite . Asta înseamnă că avem prețuri infinit mai mici comparativ cu orice concurent .
3. Flexibiltate și respect reciproc . Acceptăm plata pachetelor achiziționate în rate egale . Asta înseamnă că vă oferim posibilitatea să beneficiați de serviciile noastre la costuri foarte mici plătibile pe parcursul unei perioade de timp , care să nu afecteze lichiditatea afacerii dumneavoastră și să vă ajute să vă dezvoltați . Este foarte probabil că o să plătiți aceste servicii din beneficiile obținute ca urmare a creșterii numărului de vizitatori și a vânzărilor produselor sau serviciilor dvs . Asta înseamnă că vă considerăm partenerul nostru și avem deplină încredere în serviciile noastre dar și în afacerea dumneavoastră .
4 . Fără Concurență . În România , cu excepția noastră , nu există nici o altă agenție de marketing care să dețină sute de domenii web cu indicatori metrici seo foarte buni și cu autoritate a domeniului peste 50 , care să vă poată oferi aceste servicii . Noi folosim propria infrastructură online compusă din sute de domenii web cu autoritate mare și foarte mare , sute de profile în toate rețelele sociale existente , mii de conturi în platforme de anunțuri , forumuri sau alte platforme online și multe altele . Acestea sunt rodul investițiilor materiale uriașe și a zeci de mii de ore de muncă efectuate pe parcursul a peste 15 ani de activitate în acest domeniu .
În altă ordine de idei , postăm articole și conținut în bloguri private , forumuri online , portaluri de anunțuri , rețele sociale diverse și alte platforme online . Aceste materiale conțin și linkuri de tip do-follow și no-follow ale paginii dumneavoastră , imagini ale afacerii dumneavoastră , care la rândul lor ajută la creșterea notorietății brandului dumneavoastră și la creșterea numărului de vizite organice în site-ul dumneavoastră .
Pentru aceste activități suplimentare , alte agenții de publicitate vă taxează cu sume consistente , dar noi le oferim fără nici un cost suplimentar , în baza serviciilor contractate cu agenția noastră .
Cu cât site-ul dvs apare pe mai multe publicații, cu atât mai mult va fi observat de mai multi clienți care au dorințe și preferințe diferite . Primind linkuri de la mai multe publicatii cu mare autoritate , site-ul tau va obține la rândul său mai multă autoritate și va atrage mai multe vizite care în final duc la mai multe cereri și comenzi . Clienții care solicită informații suplimentare și cumpără acum produsele sau serviciile oferite , vor deveni clienții dumneavoastră pentru mult timp de acum încolo .
Fie că aveți o afacere la început de drum , un magazin online, un brand popular sau vreți să vă faceți intrarea pe piață cu un nou produs sau serviciu care nu este încă cunoscut , echipa noastră are la dispoziție cele mai bune soluții pentru dumneavoastră și pentru afacerea dvs . Verificați pachetele de servicii oferite , comparați prețurile oferite cu cele ale altor agenții care oferă servicii similare și alegeți pachetul potrivit pentru a deveni ultra cunoscut de către publicul larg .